کسب درآمد از اینستاگرام

کسب درآمد راحت از اینستاگرام

 فقط باید به خانه زوئلا (آن حمام!) نگاه کنید تا بدانید که دستمزد یک فرد تأثیرگذار بی اهمیت نیست. اما دقیقاً چگونه می توانید از اینستاگرام درآمد کسب کنید و تمام زمانی را که در شبکه های اجتماعی می گذرانید (بخوانید: به معنای واقعی کلمه هر سفر با اتوبوس یا قطار) در جیب خود ترجمه کنید؟ روشهای مختلفی وجود دارد که کاربران رسانه های اجتماعی می توانند از آن استفاده کنند ، از مشارکت مارک تجاری تا پیوندهای وابسته و حتی فروش محتوای شما.

کسب درآمد از اینستاگرام


اکنون که به روزرسانی های الگوریتم مشاهده پست های شما را برای افراد حتی بیشتر دشوار کرده است ، وقت آن است که به متخصصان مراجعه کنید تا بدانید چقدر از درآمد اینستاگرام خود را دریافت کنید. اما هشدار: با غروب آفتاب دیگر نمی توانید آن را کاهش دهید.


در اینستاگرام از طریق مشارکت های تجاری درآمد کسب کنید


اگر مشتاق کسب درآمد هنگفت در اینستاگرام هستید ، راه حل مشارکت با برند است. متأسفانه ، شما نیاز به طرفداران زیادی دارید ، اما (خوشبختانه) لازم نیست صدها هزار نفر باشد. دومینیک اودیبرت ، رئیس انجمن Whalar ، آژانس بازاریابی تأثیرگذار که با Adidas و Deliveroo کار می کند ، می گوید: "در واقع ، شما به 10،000 دنبال کننده یا بیشتر نیاز دارید." به اعتقاد وی ، ساخت این پروژه حدود یک سال به طول می انجامد - به شرطی که شما به ارسال به یکی از مشخصات اصلی جمعیتی پایبند باشید.


بیشتر از جهان

برای افزایش طرفداران خود ، شخصی را پیدا کنید که طرفداران زیادی دارد و حساب کاربری مشابه شما دارد ، و با کسانی که آنها را دنبال می کنند ، پست های آنها را دوست داشته و نظر دهید و 10 دقیقه در روز را به کار اختصاص دهید ، با آنها در ارتباط باشید.


قبلاً اعداد را دریافت کرده اید؟ با ایجاد محتوای متناسب با سبک مارک مورد توجه قرار بگیرید و سپس آنها را در تصویر و نظر برچسب گذاری کنید. همچنین باید مستقیماً به آنها ایمیل بزنید. "من یکبار با مدیر بازاریابی یک مارک از طریق LinkedIn تماس گرفتم و گفتم دوست دارم با آنها کار کنم. او در آن زمان "نه" گفت ، اما شش ماه بعد وقتی من طرفداران خود را افزایش دادم ، ایمیل فرستاد. " "پس از برقراری ارتباط ، درخواست کنید تا در لیست پستی قرار بگیرید ، سپس در رویدادهایی که شما را دعوت می کنند شرکت کنید. این راهی برای شناخت افراد مناسب است. "


مشارکت های تجاری تقریباً مطمئناً با مشارکت های شخصی همراه می شوند. افرادی را که در برندها حرفی برای گفتن دارند ، بشناسید و اگر اعتقادات شما با باورهای مارک ها مطابقت داشته باشد ، آنها شما را برای کارهای بعدی در نظر خواهند گرفت.


کسب درآمد در اینستاگرام از ... بازاریابی وابسته


یک دنبال کننده متوسط ​​اما وفادار دارید؟ بازاریابی وابسته راهی عالی برای کسب درآمد از مارک ها است ، حتی اگر آنقدر بزرگ نباشید که مستقیماً از آنها حمایت مالی کنید. پیوند وابسته در اصل یک کد رهگیری متصل به پیوند است که در صورت خرید دنبال کننده چیزی از طریق آن ، اینفلوئنسرها می توانند پول - یا اعتبار - دریافت کنند. شما فقط به یک محصول پیوند می دهید ، و اگر شخصی کلیک کند و بخرد ، درصدی دریافت می کنید. این کار از طریق شبکه هایی مانند Awin انجام می شود که مارک هایی مانند O2 و Hobby Craft را با اینفلوئنسرهای کوچکتر مانند LikeToKnowIt یا 21 Buttons متصل می کند. هر کسی می تواند ثبت نام کند - و سپس شما انتخاب می کنید که دوست دارید با چه کسی کار کنید. به تصاویر و تبلیغات آنها دسترسی خواهید داشت که می توانید آنها را با پیروان خود به اشتراک بگذارید. سارا* 14000 فالوور در اینستاگرام دارد و تصاویر مد را از Awin دریافت می کند ، و سپس آنها را با پیوندی در بیوگرافی خود قرار می دهد. او می گوید: "وقتی مطالبی کاملاً جدید ارسال می کنم ، بهترین کار را می کند." و به یاد داشته باشید که #ad را قرار دهید - طبق قانون ، تمام پیوندهای وابسته باید به عنوان تبلیغات علامت گذاری شوند. این یک سود بسیار کوچک است ، که بین 5 تا 15 درصد متغیر است ، اما سارا می گوید که رعایت آن نتیجه می دهد - در کل ، او 15000 پوند در سال درآمد داشته است.

چگونه از اینستاگرام درآمد داشاه باشیم.

وابسته شوید

برخلاف تأثیرگذار ، یک شرکت وابسته بیشتر در ازای دریافت کمیسیون ، برای فروش برند شریک سرمایه گذاری می کند - نه فقط ایجاد آگاهی.


این کار معمولاً با پیوند قابل پیگیری یا کد تبلیغاتی منحصر به فرد انجام می شود تا اطمینان حاصل شود که کلیک ها در واقع به فروش تبدیل می شوند. از ترکیب پیوندهای قابل کلیک در بیوگرافی پروفایل اینستاگرام خود و استوری های اینستاگرام با استفاده از ویژگی Swipe Up یا برچسب استفاده کنید. از آنجا که نمی توانید پیوندها را در پست های اینستاگرام قرار دهید ، می توانید کدهای تبلیغاتی ایجاد کنید تا بتوانید از زوایای مختلف درآمد کسب کنید.


با یکی از تجار آنلاین متعددی که برنامه های وابسته ارائه می دهند تماس بگیرید. یا می توانید بازارهای محبوب مانند:


ClickBank. یک پلت فرم وابسته با کمیسیون مبتنی بر ردیف که برای همه باز است.

سبک پاداش یک شبکه تأثیرگذار در زمینه مد و شیوه زندگی فقط با دعوت نامه که 20 درصد حق کمیسیون ارائه می دهد.

همکاران آمازون یک گزینه محبوب که 10 درصد کارمزد می پردازد.

اگرچه به نظر می رسد که بازی اعداد است ، بازاریابی وابسته نیز یک هنر است و اگر برنامه ای در این زمینه داشته باشید و حضور آنلاین خود را دربرگیرید تا وب سایت و سایر کانال های بازاریابی را گسترش دهید ، شانس بیشتری برای موفقیت خواهید داشت.


نکته: پیوندهای وابسته می توانند طولانی و زشت باشند ، بنابراین من کوتاه کننده URL مانند Bitly را توصیه می کنم ، به خصوص اگر پیوندها در بیوگرافی اینستاگرام شما قرار دارند.


فروشگاه تجارت الکترونیکی خود را باز کنید

در حال حاضر ممکن است به نظر برسد که تنها راه کسب درآمد برای اینستاگرامی فروش و کار با مارک های دیگر است.


اما خالقان انواع مختلف در موقعیت خوبی قرار دارند تا محصولات خود را به فروش برسانند: کالاهای فیزیکی ، خدمات یا اقلام دیجیتالی که می تواند توسعه برند آنها باشد و یک کسب و کار با مخاطبان در مرکز خود ایجاد کند.

آیا می توانم محصولات را در اینستاگرام بفروشم؟

بله ، شما می توانید محصولات را با پست های قابل خرید در اینستاگرام بفروشید. با این حال ، بهتر است از یک پلت فرم تجارت الکترونیک همزمان با اینستاگرام برای افزایش کانال های فروش خود استفاده کنید. در اینجا مراحل شروع کار آمده است:


1. یک حساب اینستاگرام ایجاد کنید و آن را به نمایه تجاری تبدیل کنید.

2. مطمئن شوید که دارای صفحه فیس بوک با کاتالوگ محصولات فعال هستید.

3. اطمینان حاصل کنید که محصولات فیزیکی می فروشید ، زیرا خدمات مجاز نیستند.

4. پس از واجد شرایط بودن ، می توانید برچسب های محصول را به پست های جداگانه خود اضافه کنید. برای انجام این کار ، عکسی را که می خواهید برچسب گذاری کنید انتخاب کنید ، روی محصول موجود در عکس ضربه بزنید ، نام محصول خود را از کاتالوگ خود وارد کنید و روی انجام کلیک کنید.


آیا می توانم با 1000 دنبال کننده اینستاگرام درآمد کسب کنم؟

احتمالاً با 1000 دنبال کننده پول زیادی به دست نخواهید آورد ، اما باز هم امکان پذیر است. برندها به طور معمول از 10 دلار به ازای هر 1000 دنبال کننده تا 500 دلار برای هر 1000 دنبال کننده بسته به نوع و میزان علاقه شما پرداخت می کنند.


اگر حدود 1000 دنبال کننده دارید و می خواهید درآمد کسب کنید ، باید به دنبال پیوند اینستاگرام خود با سایر کانال های بازاریابی باشید.


به عنوان مثال ، می توانید نحوه راه اندازی وبلاگ و پیوند دادن به محصولات دیجیتال خود یا مقالات بازاریابی وابسته از اینستاگرام را بیاموزید. علاوه بر این ، می توانید محصولات را در وب سایت خود با یک پلت فرم تجارت الکترونیک بفروشید. در حالی که با 1000 دنبال کننده پول زیادی به دست نمی آورید ، استراتژی های بازاریابی omnichannel می تواند درآمد شما را از سایر کانال ها افزایش دهد.


برای درآمدزایی در اینستاگرام به چند دنبال کننده نیاز دارید؟

میزان فالوورهای مورد نیاز برای کسب درآمد در اینستاگرام بسته به صنعت شما متفاوت است. در حالی که می توانید با 1000 فالوور یا 1 میلیون فالوور درآمد کسب کنید ، توجه خود را بر مشارکت متمرکز کنید.


تأثیرگذارهای خرد با مخاطبان بسیار جذاب می توانند برای برندها ارزشمندتر از افراد مشهور با میلیون ها دنبال کننده باشند. به یاد داشته باشید ، مارک ها فقط نظرات و دیدگاه نمی خواهند ، آنها می خواهند کاربران اقداماتی را انجام دهند-راهنمایی ، ثبت نام ایمیل و فروش.


چگونه می توان فالوور اینستاگرام را سریع دریافت کرد؟

به منظور رشد سریع اینستاگرام و افزایش تعداد دنبال کنندگان ، استراتژی های مختلفی وجود دارد. در اینجا برخی از موارد برتر برای امتحان وجود دارد:


1. یک استراتژی اینستاگرام را بر اساس مخاطبان موردنظر خود برنامه ریزی کنید.

2. یک بیو و مشخصات برنامه ریزی شده ایجاد کنید.

3. دارای مارک تجاری و طرح های رنگی باشید.

4. شروع به اشتراک گذاری مطالب با کیفیت بالا و تبلیغ از طریق سایر کانال های اجتماعی کنید.

5. از یک ابزار هشتگ برای پیدا کردن هشتگ های مربوطه استفاده کنید و حداکثر 30 پست به هر پست اضافه کنید.

6. برنامه ریزی و ارسال به طور مداوم.

7. مسابقه ها ، هدایا ، قرعه کشی را اجرا کنید و کدهای تبلیغاتی ارائه دهید تا کاربران را به دنبال کردن شما ترغیب کند.

8. از ابزارهای بازاریابی تأثیرگذار برای ارتباط با سایر تأثیرگذاران در طاقچه خود استفاده کنید و برای برجسته شدن در حساب آنها کار کنید.

9. برای پرداخت هزینه بیشتر فالوور از تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید.

10. به انجمن های اینستاگرام در طاقچه خود بپیوندید و عضوی فعال از انجمن باشید.


تعداد فالوورهای اینستاگرام متوسط ​​محسوب می شود؟

در حالی که تعداد فالوورها از نظر حساب متفاوت است ، میانگین تعداد فالوورها حدود 150 نفر در نظر گرفته می شود. پروفایل های زیادی با 100 فالوور یا کمتر تا میلیون ها فالوور وجود دارد.


اگر فردی با حساب شخصی یا مشاغل کوچک هستید ، ممکن است تعداد پیروان کمتری داشته باشید. نکته اصلی این است که به جای تمرکز بر معیارهای بیهوده ، یک مخاطب فعال و فعال داشته باشید.


چگونه در اینستاگرام حمایت می شوید؟

حمایت از اینستاگرام نیاز به کار زیاد و رویکرد ثابت برای افزایش تعداد دنبال کنندگان دارد. در بیشتر مواقع ، شما باید حامیان مالی پرداخت کنید تا مارک هایی که به شما مراجعه می کنند. در اینجا چند نکته برای حمایت مالی وجود دارد:


1. برند خود را مشخص کنید و عمیقا مخاطبان خود را بشناسید.

2. به طور مداوم با هشتگ ها و geotags ارسال کنید.

3. در پست های خود مارک هایی که در طاقچه شما هستند را تگ کنید.

4. اطلاعات تماس و پیوندها را در بیوگرافی خود قرار دهید.

5. شروع به دستیابی و ارائه حمایت های پولی کنید.

جمع بندی

در این زمان تمام دنیا به سمت تکنولوژی میرود و شما جا نمانید و اکثر مردم به دنبال درآمد های دیجیتالی هستند. و ااینستاگرام هم یکی از راهکار های خوب است.

پست‌های معروف از این وبلاگ

لندیگ پیج چیست